جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار کرد؛

دوره تکنسین فوریت‌های پزشکی برای کارکنان شرکت نفت بندرعباس

۱۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۲ کد : ۴۶۹ گزارش تصویری دوره ها
تعداد بازدید:۲۳۵۶
دوره تکنسین فوریت‌های پزشکی برای کارکنان شرکت نفت بندرعباس

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان؛ پگاه بریمی پور با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری دوره تکنسین فوریت‌های پزشکی، آشنایی کارکنان اداره آتش‌نشانی و خدمات درمانی شرکت نفت بندرعباس با کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، فراهم آوردن بستری مناسب برای افزایش سطح سلامت در جامعه بوده است.

مدیر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هرمزگان بیان کرد: دوره تکنسین فوریت‌های پزشکی با حضور مدرسین برجسته استانی، تیم فوریت‌های پزشکی استان و هلال‌احمر برای ۱۳۴ نفر از کارکنان شرکت نفت بندرعباس در قالب سه گروه در حال برگزاری است.

بریمی پور با اشاره به اینکه کثرت وقوع حوادثی نظیر تصادف و حوادث شغلی، سوانح طبیعی نظیر زلزله و نیز سکته‌های قلبی و مغزی در کشور ما بسیار زیاد است، اضافه کرد: از سوی دیگر احتمال تأخیر نیروهای خبره امدادی در محل حادثه، آموزش کارکنان درزمینهٔ کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی را با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از حادثه ضرورت می‌بخشد.

گفتنی است، علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند جهت ثبت‌نام و مشاوره دوره‌های پزشکی جهاد دانشگاهی هرمزگان با شماره‌های ۳۳۳۴۴۹۹۲ و ۳۳۳۳۹۸۱۴ تماس گرفته و یا به آدرس بلوار شهید ناصری، خیابان وحدت، روبروی بلوار مادر، معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی هرمزگان مراجعه کنند.

 


( ۲ )

نظر شما :