توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی هرمزگان؛

آزمون استخدامی بنیاد مسکن برگزار می شود

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۸ کد : ۱۷۴۰ دوره ها
تعداد بازدید:۶۹۷
مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۴۰۲ زیر نظر این سازمان و توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می شود.
آزمون استخدامی بنیاد مسکن برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هرمزگان؛ حمید یاسی پور مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هرمزگان بیان کرد: شرایط عمومی و تخصصی داوطلبان، ضوابط به‌کارگیری، مشاغل تخصصی و عمومی موردنیاز و رشته‌های دانشگاهی که مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند به تفصیل در دفترچه راهنمای آزمون توضیح داده‌شده و ضروری است داوطلبان نسبت به مطالعه دفترچه از طریق سامانه hrtc.ir اقدام کنند.

یاسی پور در ادامه گفت: تمام قوانین و ضوابط اداری و سهمیه‌های قانونی در این آزمون در نظر گرفته‌شده و امتیازات قانون جوانی جمعیت در این آزمون لحاظ خواهد شد.

وی اظهار کرد: استخدام و آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هر ساله از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و فنی شفاهی اقدام به استخدام نیروی مورد نیاز این ارگان برگزار می شود.

وی با اینکه استخدام رشته های شغلی مورد نیاز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معمولاً هر ساله با اعلام نیاز این سازمان توسط مجری برگزاری آزمون یعنی مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی برگزار می شود گفت: کارت ورود به جلسه از روز ۲۸ شهریور ماه در پروفایل داوطلبان قابل دریافت بوده و زمان برگزاری آزمون نیز سی و یکم شهریورماه در جهاددانشگاهی واقع در ابتدای بلوار دانشگاه برگزار می گردد.

‌‌‌‌‌‌

کلید واژه ها: آزمون برگزاری آزمون تخصصی برگزاری دانشگاهی برگزار داوطلبان


( ۴ )

نظر شما :