دکوراسیون مقدماتی وپیشرفته چیدمان منزل

۲۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۸ کد : ۵۰۲ دوره ها
تعداد بازدید:۳۲۸۷
هنرجویانی که این رشته را پشت سر می­گذارند با دامنه کار و بازار کار زیادی روبرو هستند. جهاد دانشگاهی دانشگاه هرمزگان قصد دارد با به روز کردن این رشته توان علمی و عملی هنرجویان را تا سطح بالایی ارتقا بخشد.
دکوراسیون مقدماتی وپیشرفته چیدمان منزل

هدف از برگزاری دوره: معماری داخلی حلقه اتصال میان معماری و طراحی داخلی است. این رشته همانند معماری با ساختمان و اجزا وعناصر سازنده آن سرو کار دارد و از طرفی مانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تاکید می کند

بسته به کاربری تعریف شده و یا خواسته شده بنا ٬ تفکیک فضاهای داخلی بنا یا اثر معماری به فضاهای مختلف از قبیلاتاق کار ٬ اتاق خواب ٬ هال ٬ پذیرایی ٬ آشپزخانه و مانند اینها در کاربری مسکونی؛ یا اتاق مدیر ٬ اتاق انتظار ٬ سالن کنفرانس و… در کاربری اداری؛ به همین ترتیب کاربری های تجاری ٬ خدماتی ٬ نمایشگاهی و موارد مشابهی که غالباً تفکیک ریز فضاهایشان با استفاده از مؤلفه کف و سقف و دیوارها صورت می پذیرد ٬ در حوزه ی عمل رشته معماری داخلی است. حتی نوسازی ساختمان های نسبتاً قدیمی هم برعهده ی این رشته قرار می‌گیرد.

لذا هنرجویانی که این رشته را پشت سر می‌گذارند با دامنه کار و بازار کار زیادی روبرو هستند. جهاد دانشگاهی دانشگاه هرمزگان قصد دارد با به روز کردن این رشته توان علمی و عملی هنرجویان را تا سطح بالایی ارتقا بخشد.

شرایط پذیرش: ویژه عموم

طول دوره: دو ماه ساعت ۶۰ ساعت

سر فصل دوره

۱- تکنیک‌ها و روانشناسی رنگ در محیط‌های داخلی (منازل، شرکت‌ها و......)

۲- استانداردهای چیدمان فضای داخلی

۳- استفاده از استانداردهای دکوراسیون در بهترین نوع چیدمان

۴- نور پردازی داخلی

۵- پروژه چیدمان فضای مسکونی، اداری و تجاری

۶- طراحی با کامپیوتر

۷- گارگاه دکور ۱ -۲-۳

۸- مهندسی عوامل انسانی در فضلی مسکونی

 


( ۹ )

نظر شما :