اجرای طرح حکمت کارت در جهاددانشگاهی هرمزگان

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۱ کد : ۱۷۳۶ تاپ خبر دوره ها
تعداد بازدید:۵۵۶
معاون آموزشی و کارافرینی جهاددانشگاهی هرمزگان گفت: طرح حکمت کارت (ویژه خانواده های نیروهای مسلح) با هدف ارائه خدمات آموزشی به فرزندان نیروهای مسلح و ارتقا مهارت و دانش آنها آغاز شد.
اجرای طرح حکمت کارت در جهاددانشگاهی هرمزگان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هرمزگان، حمید یاسی پور اظهار کرد: بر اساس طرح حکمت فراگیران می‌توانند از تخفیف‌‌های ویژه جهاد دانشگاهی در زمینه استفاده از یارانه رایگان دوره های آموزشی و شرایط اقساط حکمت کارت استفاده کنند.

وی افزود: طرح حکمت یک طرح ابتکاری است که با هدف توانمندسازی تحصیلی و مهارتی خانواده کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح با همکاری موسسات مطرح آموزشی از جمله معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی ارائه شده است.

یاسی پور با بیان اینکه مبلغ یارانه هر خانوار مبلغ یک میلیون تومان است افزود: دارندگان حکمت کارت برای ثبت‌نام و استفاده از تخفیفات باید به سایت باقرالعلوم به آدرس http://tbao.ir مراجعه کنند، این افراد با استفاده از طرح حکمت می‌توانند از ۱۰% تخفیف، دریافت مدرک معتبر جهاد دانشگاهی هرمزگان در پایان دوره، امکان پرداخت اقساطی مابقی مبلغ (سهم خانوار) از طریق حکمت کارت در ۶ قسط بهره مند شوند.

وی در پایان گفت: متقاضیان استفاده از طرح حکمت بعد از اتمام مراحل ثبت نام و تایید اطلاعات در سایت باقرالعلوم، جهت ثبت اطلاعات فراگیران در مراکز آموزشی و اتمام مراحل ثبت نام در جهاد دانشگاهی باید با در دست داشتن رسید ثبت نام سایت باقرالعلوم و تصویر کارت شناسایی ملی به مراکز آموزشی این معاونت مراجعه کنند.

لازم به ذکر است مشاوره و ثبت نام توسط آقای اسدی در معاونت آموزشی و کارآفرین جهاددانشگاهی واقع در مرکز شماره ۲( ابتدای کوچه آزادگان ۷) با شماره تماس ۳۳۳۴۸۸۰۸و ۰۹۱۷۶۸۶۸۸۳۰ ا (آقای اسدی) می باشد.

کلید واژه ها: حکمت طرح حکمت حکمت کارت ثبت طرح آموزشی کارت دانشگاهی جهاد دانشگاهی


( ۲ )

نظر شما :