مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی خبر داد:

آغاز توزیع کارت آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران/برگزاری آزمون با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی

۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰ کد : ۱۲۶۰ دوره ها
تعداد بازدید:۱۰۶۱
کارت ورود به جلسه آزمون‌های آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، استخدامی قراردادی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و شرکت صنایع شیر ایران، از امروز سه‌شنبه (۱۷ تیرماه) بر روی خروجی سامانه مرکز آزمون به نشانی www.hrtc.ir قرار می‌گیرد.
آغاز توزیع کارت آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران/برگزاری آزمون با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، احمد عبدی پور مدیر مرکز آزمون این نهاد با بیان این مطلب گفت: با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری آزمون‌های آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، استخدامی قراردادی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و شرکت صنایع شیر ایران به‌صورت هم‌زمان جمعه ۲۰ تیرماه در سطح کشور برگزار می‌شود.

عبدی پور با اشاره به شرایط و وضعیت کنونی گفت: پس از بررسی کلیه شرایط و هماهنگی با وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان ثبت‌اسناد و املاک، مقرر شد با رعایت همه‌ی دستورالعمل‌های بهداشتی آزمون در تاریخ مذکور برگزار شود.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی با اشاره به الزام تمام داوطلبان و عوامل اجرایی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون، استفاده از ماسک برای همه‌ی داوطلبان الزامی است و با وجودی که در کارت ورود به جلسه الزام همراه داشتن ماسک به‌صراحت توضیح داده شده، برای کلیه داوطلبان ماسک و پد الکی نیز تهیه شده است.

عبدی پور در خصوص باجه‌های دریافت امانات نیز گفت: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، بخش باجه امانات در آزمون‌ها حذف شده، بنابراین به داوطلبان تاکید می‌شود از همراه داشتن وسایل اضافی مانند کیف‌دستی، تلفن همراه و غیره جدا خودداری کنند.

وی به برخی اقدامات مهم در نظر گرفته شده برای برگزاری آزمون اشاره کرد و گفت: تکمیل فرم خود اظهاری قبل از صدور کارت ورود به جلسه، رعایت فاصله مناسب صندلی‌ها، گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل از برگزاری آزمون و استفاده از پد الکی برای ضدعفونی کردن انگشت، از جمله تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای برگزاری آزمون است.

مدیر مرکز آزمون در ادامه با اشاره به شرکت حدود ۴۸ هزار نفر در آزمون افزود: این آزمون به‌صورت هم‌زمان در کلیه مراکز استان‌ها و برخی شهرهای منتخب برگزار می‌شود و حدود ۱۲۵ حوزه امتحانی در ۵۰ شهر برای برگزاری آماده‌سازی شده است.

وی با بیان این‌که در آزمون آموزشیاران نهضت حدود ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر حضور دارند، ادامه داد: در آزمون فوق بر اساس مفاد مندرج در دفترچه آزمون، نمره منفی لحاظ نخواهد شد و کسب حداقل ۵۰ درصد نمره بر اساس ضوابط اعلام‌شده، شرط قبولی در آزمون مذکور است؛ اما در آزمون‌های ثبت‌اسناد و املاک و صنایع شیر افراد برتر بر اساس کسب بیشترین امتیاز (نمره فضلی) در شغل محل انتخاب و جهت طی سایر مراحل آزمون شامل مصاحبه‌های عمومی و تخصصی بر اساس چند برابر ظرفیت معرفی خواهند شد.

عبدی پور در پایان گفت: باجه‌های رفع نقص در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه آماده فعالیت بوده و آزمون نیز از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه به‌صورت هم‌زمان برگزار و نتایج آن، نیمه دوم مرداد از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

کلید واژه ها: ازمون استخدامی توزیع کارت مرکز آزمون


( ۴ )

نظر شما :