با حضور استاد برجسته کشوری در بندر خمیر؛

کارگاه روش ها و تکنیک های برنامه ریزی و رونق کسب و کار در گردشگری روستایی برگزار شد

۰۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۱ کد : ۵۷۶ کارگاه،همایش،سمینار
تعداد بازدید:۱۵۰۶
کارگاه آموزشی روش ها و تکنیک های برنامه ریزی و رونق کسب و کار در گردشگری روستایی، با تاکید بر اقامتگاه بوم گردی به همت موسسه آموزشی گردشگری جهاد دانشگاهی و مرکز نوآوری و شکوفایی هرمزگان (منش) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان؛ کارگاه آموزشی روش‌ها و تکنیک‌های برنامه ریزی و رونق کسب و کار در گردشگری روستایی، با تاکید بر اقامتگاه بوم گردی روز گذشته ۲۸ دی ماه در بندرخمیر و با هدف، آموزش دانش کسب و کار در حوزه گردشگری، بوم گردی، مهمان نوازی، توانمندسازی و برندسازی برگزار شد.

این دوره با حضور ۱۰۰ شرکت کننده از سراسر استان هرمزگان به میزبانی بندرخمیر در مدرسه علوم دینی صدر الاسلام، با حضور بابک مغازه‌ای (از اساتید برجسته حوزه گردشگری و عضو کارگروه گردشگری روستایی کشور) برگزار شده است.

همچنین در ادامه دیداری با حضور شهردار، بخشدار و نماینده جهاد دانشگاهی در بندرخمیر با موضوعاتی از قبیل سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، حفظ تالاب و در عین حال تبدیل به منبع درآمد مردم بومی، گردشگری ورزشی در ساحل، آموزش و ترغیب مردم در زمینه معیشت پایدار در گردشگری، تدوین طرح گردشگری پایدار تالابی در بندرخمیر، تبدیل جاذبه گردشگری از خام فروشی به محصول برگزار شد.

در ادامه نیز میر هاشم خواستار فرماندار بندر خمیر جهت بررسی برنامه‌های گردشگری بندرخمیر و تاکید بر تقویت حوزه گردشگری این شهرستان، با استفاده از دوره‌های آموزشی گردشگری با همکاری شهرداری و جهاد دانشگاهی در این شهرستان نشستی برگزار شد.

 


نظر شما :