برای اولین بار در استان هرمزگان؛

دوره آموزشی دستیار متخصص زنان و زایمان

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۱ کد : ۱۷۳۹ تاپ خبر دوره ها
تعداد بازدید:۱۰۴۰
معاون آموزشی و کارافرینی جهاددانشگاهی هرمزگان گفت: برای اولین بار در استان هرمزگان معاونت آموزش و کارآفرین جهاددانشگاهی هرمزگان دوره آموزشی دستیار متخصص زنان زایمان را برای عموم علاقمندان(بانوان) برگزار می کند.
دوره آموزشی دستیار متخصص زنان و زایمان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هرمزگان؛ این دوره با هدف ارتقا سطح دانش عمومی دستیار پزشکان زنان ویژه بانوان می باشد.

وی افزود: سرفصل های این دوره شامل: آشنایی با اصول آداب معاشرت و تکریم ارباب رجوع، آشنایی با تجهیزات مطب های زنان، اشنایی با اصول استرلیزاسیون آشنایی با تشکیل پرونده الکترونیک بیمار، دارو شناسی و آشنایی با اصطلاحات رایج پزشکی زنان، اشنایی با موارد اورژانس زنان و اصول احیا، آشنایی با اصول جمع‌آوری زباله می باشد.

یاسی اظهار کرد: در کلاس دستیار متخصص زنان هرمزگان هر آنچه که یک دستیار فعال در مطب یک متخصص زنان باید بلد باشد و وظیفه دارد که انجام دهد، به صورت کامل آموزش داده می‌شود.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی هرمزگن گفت: این دوره آموزشی، با هدف آموزش دستیاران برای فعالیت در مطب‌های متخصصان زنان برگزار می‌شود تا افراد جویای کار، بتوانند به‌راحتی با کسب مهارت در این دوره‌ها و دریافت گواهی اتمام آن‌ها، به‌راحتی در مراکز مربوطه مشغول به کار شوند. پس از اتمام این دوره، شما می‌توانید در صورت تمایل ۱۵۰ ساعت کارورزی اختیاری نیز پشت سر بگذارید تا مهارت خود را به میزان قابل‌توجهی، ارتقا داده و آماده حضور در بازار کار شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس آزادگان هفتم مرکز شماره ۲ جهاددانشگاهی هرمزگان و یا با تلفن های ۰۹۱۷۱۶۰۳۲۵۰ و ۰۹۱۷۴۶۷۲۱۴۷ تماس حاصل فرمایید. ‌‌‌‌‌‌‌

کلید واژه ها: زنان دوره آشنایی اصول آموزش جهاددانشگاهی


( ۱۱ )

نظر شما :